piątek, 16 maja 2014

Wprowadznie.

 To trudne.Trudno jest być z kimś i go kochać kiedy widujesz się z nim 3 razy w roku.
Trzeba darzyć go wielkim zaufaniem i miłością taką od serca a nie tą wy mechanizowaną.
Niekiedy ludzie mówią że miłość to tylko mechanizm działający w naszych głowach,że tak naprawde osobę z którą spędzamy dużo czasu zaczynamy bardzo lubić a w naszych głowach rodzi się hasło ''Kocham go,bardzo go kocham.Kocham go''.
Ja w to nie wierze.Uważam że miłość to coś co się rodzi w sercu i...i po prostu nie da się tego opisać.
To nieopisane uczucie połączyło mnie i mojego chłopaka-Luke'a bardzo go kocham pomimo tego że mieszka 900km dalej ode mnie.
Jestem z nim od roku i jest nam bardzo trudno.
Niektórym wydaje się że taka odległa miłość nie jest możliwa,ależ co za kłamstwo jest możliwa.
Taka miłość jest mocniejsza od miłości dwójki ludzi którzy widują się codziennie,mają siebie cały czas blisko.
Aby się dowiedzieć czy taka miłość istnieje trzeba ją przeżyć.

    




                                                      -jeżeli przeczytałeś zostaw dla mnie ważną opinie-



                                                   

3 komentarze: